Telefon Tamiri
- 3 Eylül 2016
- Posted by: mustafakaptan
- Category:
Kurumsal Cep Telefonu Tamiri
İşletmenize Cep Telefonlarınız Hakkında Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
İstanbul Anadolu ve Avrupa Yakasının yanı sıra Kocaeli bölgesine kadar uzanan servis ağımızla kurumsal firmalara ve son kullanıcılara iş yerimizde ve yerinde servis hizmeti sağlıyoruz.
Bilişim sektöründe 1999 yılından bu yana hizmet vermekte olan firmamız TSE-HYB standartlarının tamamına uygun, ISO 9001 ve 18001 hizmet yeterlilik belgelerine sahip, alanlarında uzman tekniker ve teknisyenlere sahiptir. Servisimiz ESD tabanlı olup TSE tarafıdan her yıl düzenli olarak kontrol edilmektedir.
Hemen arayıp ücretsiz teknik destek alın 0(216) 364 48 58
Holding, şirket, otel, plaza, restaurant, çağrı merkezi gibi küçük, orta ve büyük işletmelere hizmet yerlerinde vermekteyiz.
İşletmenize özel kurumsal bakım anlaşması fırsatlarımız için lütfen Kurumsal bakım anlaşması sayfamızı ziyaret ediniz
Ücretsiz Arıza Tespiti
Onarım Garantisi
Ücretsiz Kargo
Hızlı Onarım
Bakım Anlaşması
Garantili Onarım
Sıkça Sorulan Sorular
Kaptan Bilgisayar olarak hiçbir cep telefonu markasına yetkili servis hizmeti vermemekteyiz. Özel servis olarak tüm cep telefonu markalarına hizmet vermekteyiz. Cep telefonunuzda yaşamış olduğunuz sorunla ilgili olarak ücretsiz arıza tespiti sonrasında arıza ve fiyat bilgisi verebiliriz.
Tabi ki hayır. Teknik servisimizde yapılan arıza tespiti Ücretsiz olarak yapılmaktadır. Cihazınızın arızası tespit edildikten sonra arızayla ilgili teknik detaylı bilginin yanı sıra fiyat ve tamir süreci hakkında bilgi verilecektir. Cep telefonunuzu iade almak istediğiniz taktirde hiçbir ücret yansıtılmayacaktır.
Kurumsal bakım anlaşmaları firmalar ve bayilerimiz için Türkiye’nin her yerinden Ücretsiz kargo hizmeti vermekteyiz. Son kullanıcılarda ise 150TL ve üzeri işlemlerde Türkiye geneli Ücretsiz Kargo hizmetimizden yararlanabilirsiniz.
Cep telefonunuz firmamıza teslim olduğunda ilk olarak teknik ekibimiz bildirdiğiniz arıza doğrultusunda ön testleri yapılır ve ardından arıza tespiti yapılmak üzere teknik ekiplerimiz konuyla ilgili incelemelere başlarlar. En kısa sürede arıza tespit işlemi tamamlanır ve cihazla ilgili arıza bilgisi ve fiyat bildirimi tarafınıza yapılır. Bu süreç cihazınızın arızasına göre farklılıklar gösterebilmektedir. Ortalama olarak arıza detaylarında süreç bilgisi verecek olursak;
Ekran ve Dokunmatik değişimi süresi( 15 – 30 dakika )
Şarj soketi değişimi süresi ( 30 dakika – 1 saat )
Batarya Değişim Süresi ( 15 dakika – 1 saat )
Yazılım Yükleme Süresi ( 30 Dakika – 3 Saat )
Arka Kapak Değişimi süresi ( 30 Dakika – 2 Saat )
Görüntü Gelmeme Sorunu tamir süresi( 1 Gün – 2 Gün )
Isınma Sorunu Tamir Süresi ( 3 Saat – 2 Gün )
Şebeke sorunu ( 1 Gün – 3 Gün ) *Şebeke belirli alanlarda veya sürelerde zayıflayıp kaybolabildiği için aktif test sürecinden dolayı süre bu şekildedir.
Sıvı Teması Onarım Süresi ( 1 Gün – 5 Gün) *Sıvı Anakart yüzeyinde ve kasa içerisinde yayıldığından dolayı tespit süreci normal şartlardan uzundur. Onarım sürecinde de birden fazla arıza oluşabildiği için tespiti, onarımı ve onarım sonrası testlerinden dolayı süreç ortalama olarak bu şekildedir.
Yukarıda bulunan bazı cep telefonu sorunlarıyla ilgili onarım süreleridir. Bu süreç ortalama olarak belirtilmiştir. Kronik arızaları bulunan cihazlarda onarım süreleri daha kısa sürmektedir.
2006 yılında Kaptan Bilgi Teknolojileri ile başlamış olduğumuz hizmet alma sürecimizden çok memnunuz. Bilgisayar, güvenlik kameraları ve internet sorunlarıyla alakalı tüm ihtiyaçlarımızı tek bir noktadan çözüyoruz ve kendilerinden diyar burma ailesi olarak çok memnunuz
Sorunlarımıza hızlı yanıt veren, yaptıkları işin arkasında duran kaliteli bir işletme. Fiyatları da diğer firmalara göre oldukça uygunlar .