Tabletiniz mi bozuldu?
Bozulan tablet bilgisayarınız hakkında size nasıl yardımcı olabiliriz? Tabletiniz ile ilgili sorunla ilgili olarak 0(216) 364 48 58’i arayarak teknik ekibimizden ücretsiz destek alabilirsiniz.
Tabletiniz ile ilgili olarak işletmenize veya size nasıl yardımcı olabiliriz? Tablet tamiri konusunda Türkiye’nin en büyük özel servislerinden birisi olan firmamız TSE-HYB standartlarında, ISO 9001 ve 18001 kalite belgelerine sahip, ESD standartlarının tümüne uygundur.
Son kullanıcıların yanı sıra kurumsal işletmeler ve bayilere hizmet vermekteyiz. Ücretsiz arıza tespitinin yanı sıra Ücretsiz kargo fırsatlarımızdan yararlanabilir, hızlı, ekononik ve garantili bir teknik servis deneyimi ile tanışın.
Hemen Teknik Destek alın 0(216) 364 4858
Ücretsiz Arıza Tespiti
Servis Garantisi
ÜcretsizKargo
Hızlı Cihaz Onarımı
Bakım Anlaşması
Yerinde Servis
Hizmet verdiğimiz Tablet / PDA Markaları
Sıkça Sorulan Sorular
Kaptan Bilgisayar olarak hiçbir tablet markasına yetkili servis olarak hizmet vermiyoruz. Tüm tablet markalarına özel servis olarak hizmet vermekteyiz. Tabletinizin sorunuyla ilgili olarak ücretsiz arıza tespiti sonrasında size fiyat verebilmekteyiz. Tabletinizin markasını ve modelini söyleyerek tablet yedek parça fiyatını kolayca öğrenebilirsiniz.
Tabi ki; Teknik servisimizde yapılan arıza tespiti Ücretsiz olarak yapılmaktadır. Cihazınızın arızası tespit edildikten sonra arızayla ilgili teknik detaylı bilginin yanı sıra fiyat ve tamir süreci hakkında bilgi verilecektir. Tabletinizi iade almak istediğiniz taktirde hiçbir ücret yansıtılmayacaktır.
Kurumsal bakım anlaşmaları firmalar ve bayilerimiz için Türkiye’nin her yerinden Ücretsiz kargo hizmeti vermekteyiz. Son kullanıcılarda ise 150TL ve üzeri işlemlerde Türkiye geneli Ücretsiz Kargo hizmetimizden yararlanabilirsiniz.
Tabletiniz firmamıza teslim olduğunda ilk olarak teknik ekibimiz bildirdiğiniz arıza doğrultusunda ön testleri yapılır ve ardından arıza tespiti yapılmak üzere teknik ekiplerimiz konuyla ilgili incelemelere başlarlar. En kısa sürede arıza tespit işlemi tamamlanır ve cihazla ilgili arıza bilgisi ve fiyat bildirimi tarafınıza yapılır. Bu süreç cihazınızın arızasına göre farklılıklar gösterebilmektedir. Ortalama olarak arıza detaylarında süreç bilgisi verecek olursak;
Ekran ve Dokunmatik değişimi süresi( 15 – 30 dakika )
Şarj soketi değişimi süresi ( 30 dakika – 1 saat )
Batarya Değişim Süresi ( 15 dakika – 1 saat )
Yazılım Yükleme Süresi ( 30 Dakika – 3 Saat )
Arka Kapak Değişimi süresi ( 30 Dakika – 2 Saat )
Görüntü Gelmeme Sorunu tamir süresi( 1 Gün – 2 Gün )
Isınma Sorunu Tamir Süresi ( 3 Saat – 2 Gün )
Şebeke sorunu ( 1 Gün – 3 Gün ) *Şebeke belirli alanlarda veya sürelerde zayıflayıp kaybolabildiği için aktif test sürecinden dolayı süre bu şekildedir.
Sıvı Teması Onarım Süresi ( 1 Gün – 5 Gün) *Sıvı Anakart yüzeyinde ve kasa içerisinde yayıldığından dolayı tespit süreci normal şartlardan uzundur. Onarım sürecinde de birden fazla arıza oluşabildiği için tespiti, onarımı ve onarım sonrası testlerinden dolayı süreç ortalama olarak bu şekildedir.
Yukarıda bulunan bazı tablet sorunlarıyla ilgili onarım süreleridir. Bu süreç ortalama olarak belirtilmiştir. Kronik arızaları bulunan cihazlarda onarım süreleri daha kısa sürmektedir.